2021 svarų, kaip numesti svorio,

100 SVARŲ SVORIO METIMAS | INSTAGRAME - SPORTAS - 2021

Lengviausias būdas numesti 17 svarų per 7 dienas - Dieta | Kovo

Imtis namo žinutės Jei norite numesti 10 svarų 4,5 kg per savaitę, turite laikytis veiksmingo plano. Aš išbandžiau šį planą klientams, kurie norėjo greitai numesti svorio prieš renginį, pavyzdžiui, atostogas ar fotosesiją, ir tai daro stebuklus. Tiesą sakant, kai kurie mano klientai, vartojantys tai, atrodo, lyg po vienos savaitės būtų laikęsi trijų ar keturių savaičių dietos. Nors kaip numesti svorio nėra ilgalaikis sprendimas, tai gali pradėti jūsų svorio metimo kelionę ir motyvuoti jus tvaresniems ilgalaikiams pokyčiams.

kesan riebalų degintojas XXI a

Šis planas nerekomenduojamas, jei turite valgymo sutrikimų, tokių kaip anoreksija. Galima numesti 10 svarų per savaitę Nors per savaitę tikrai įmanoma numesti 10 svarų, tai nebus gryni kūno riebalai. Dėl kalorijų trūkumo, reikalingo norint sudeginti kiekvieną svarą riebalų, tiesiog neįmanoma per vieną savaitę saugiai sudeginti 10 svarų grynų kūno riebalų.

Tačiau tai nereiškia, kad jūs negalite numesti tiek daug svorio ir vis tiek atrodyti lieknesni.

Video: RYTINĖ AVIŽINĖ KOŠĖ MERGINOMS 2021, Kovo

Nors didžiąją dalį svorio neteksite kūno riebalais, neteksite svarų ir numesite perteklinį vandens svorį 1. Iš dalies taip yra todėl, kad šis planas sumažina insulino kiekį ir priverčia organizmą atsikratyti angliavandenių, kurie suriša vandenį.

Ar kvapti obuoliai ir bananai padeda numesti svorį? Bet jei jūs išlaikysite savo bendrą dienos kalorijas ikigalite valgyti bananą. Bananai tikrai yra naudingi sveikatai. Todėl nesuklyskite visiškai išvengti bananų.

Nors jūsų kūnas gali laikyti tik apie — gramų angliavandenių, žinomų glikogeno pavidalu, saugomas glikogenas vandenyje sulaiko maždaug tris kartus didesnį svorį 1,2. Dėl sumažėjusio insulino kiekio inkstai išskiria natrio perteklių, todėl sumažėja vandens susilaikymas 3, 4.

Dėl sumažėjusio kūno riebalų ir vandens svorio taip pat galite numesti svorio, nes virškinimo sistemoje mažiau žarnyno atliekų, nesuvirškinamas maistas ir skaidulos.

Čia yra 7 žingsniai, kuriuos turėtumėte atlikti, kad per savaitę numestumėte 10 svarų.

mystyleevent.com

Valgykite mažiau angliavandenių ir daugiau liesų baltymų Galite numesti kelis kilogramus laikydamiesi mažai angliavandenių turinčios dietos tik keletą dienų. Tiesą sakant, daugybė tyrimų parodė, kad mažai angliavandenių turinti dieta yra labai efektyvus būdas numesti svorio ir pagerinti sveikatą 5, 6, 7. Trumpalaikis riebalų nuostolių agurkas vartojimo sumažėjimas taip pat gali sumažinti vandens svorį ir pilvo pūtimą.

Štai kodėl žmonės, kuriems angliavandenių mažai angliavandenių, mastelio skirtumą mato jau kitą rytą, pradėję dietą.

Be to, įsitikinimas, kad valgote daug baltymų, gali dar labiau sumažinti apetitą, kartu padidindamas medžiagų apykaitą 8, 9. Pabandykite pašalinti ar drastiškai sumažinti visus krakmolingus angliavandenius ir cukrų per savaitę. Pakeiskite jas mažai angliavandenių turinčiomis daržovėmis, tuo pačiu padidindami kiaušinių, liesos mėsos ir žuvies suvartojimą.

Video: How to green the world's deserts and reverse climate change | Allan Savory 2021, Kovo

Peržiūrėkite šį straipsnį ir sužinokite daugiau apie tai, kaip sudaryti 2021 svarų angliavandenių turinčią dietą ir kokius maisto produktus įtraukti. Apatinė eilutė: Sumažėjęs angliavandenių vartojimas gali lemti nemažą svorio kritimą - tiek kūno riebalų, tiek perteklinio vandens svorio. Taip pat padeda valgyti daugiau baltymų. Valgykite visą maistą ir venkite daugiausiai perdirbtų greito maisto Kai bandai greitai numesti svorio, gali būti naudinga valgyti paprastą dietą, pagrįstą sveiku maistu.

Šie maisto produktai paprastai būna labai sotūs, todėl lengviau suvalgyti mažiau kalorijų, nesijaudinant per daug alkani. Savaitės metu turėtumėte valgyti daugiausia sveiką, iš visų ingredientų pagamintą maistą. Venkite daugumos maisto produktų, kurie yra labai perdirbti. Valgymas daugiausia liesų baltymų ir mažai angliavandenių turinčių daržovių gali būti neįtikėtinai malonus, net jei negaunate tiek kalorijų. Apatinė eilutė: Jei norite padėti pasiekti 10 svarų tikslą, šią savaitę turėtumėte pabandyti valgyti tik sveiką maistą.

Didžiąją savo raciono dalį palaikykite baltymais ir mažai angliavandenių turinčiomis daržovėmis. Sumažinkite kalorijų suvartojimą laikydamiesi šių patarimų žr. Sąrašą Sumažinti suvartojamų kalorijų kiekį gali būti pats svarbiausias veiksnys, kai reikia numesti svorio.

svorio metimo patarimai viršutinei kūno daliai

Jei nevalgysite mažiau kalorijų nei išleidote, tada neprarasite riebalų Kaip numesti svorio yra skaičiuoklė, rodanti, kiek kalorijų reikėtų suvalgyti norint numesti svorio atidaroma naujame skirtuke. Štai keli paprasti patarimai, kaip sumažinti suvartojamų kalorijų kiekį: Skaičiuokite kalorijas: Pasverkite ir užregistruokite valgytą maistą.

svorio metimo punjabi patarimai

Norėdami sekti kalorijų ir maistinių medžiagų kiekį, naudokite kalorijų skaičiavimo įrankį. Valgykite tik valgydami: Sumažinkite visus užkandžius ir nevalgykite nieko po vakarienės. Iškirpkite prieskonius: Pašalinkite kaloringus pagardus ir padažus. Pripilkite daržovių: Užpildykite savo lėkštę daržovėmis ir savaitę ribokite krakmolingus angliavandenius ir pridėtus riebalus. Pasirinkite liesus baltymus: Rinkitės mažesnio riebumo baltymus, tokius kaip vištiena ir žuvis.

Negerkite kalorijų: Verčiau rinkitės vandenį, gėrimus be kalorijų, arbatą ar kavą.

  1. Video: How to green the world's deserts and reverse climate change Allan SavoryKovo turėtumėte sverti apie svarus.
  2. Svorio kritimas ir pilvo pūtimo simptomai

Baltymų kokteiliai yra puikūs, jei juos skaičiuojate kaip maistą. Apatinė eilutė: Sumažinti kalorijų kiekį yra gyvybiškai svarbus svorio metimo veiksnys.

Populiarios Temos

Jums gali reikėti tai daryti agresyviai, norint numesti tiek 2021 svarų svorio per vieną savaitę. Pakelkite svorius ir išbandykite didelio intensyvumo intervalinę treniruotę Pratimai yra vienas iš geriausių būdų deginti riebalus ir pagerinti savo išvaizdą. Atsparumo treniruotės, tokios kaip svorio kėlimas, gali sukelti panašų svorio metimą kaip ir įprastos aerobikos treniruotės. Tai taip pat padeda pridėti ar palaikyti raumenų masę ir jėgą 11, Viso kūno pasipriešinimo treniruotės taip pat yra puikus būdas sumažinti kūno angliavandenių atsargas ir vandens svorį, o tai gali sukelti staigų svorio sumažėjimą 13, Kėlimo svoris taip pat gali apsaugoti jūsų medžiagų apykaitą ir hormonų kiekį, kuris dažnai mažėja laikantis dietų 15, Aukšto kaip numesti svorio treniruotės HIIT yra dar vienas labai efektyvus treniruočių metodas.

Galima numesti 10 svarų per savaitę

Tyrimai rodo, kad 5—10 minučių HIIT gali duoti panašią ar didesnę naudą sveikatai ir svorio metimui, nei penkis kartus viršijant įprastą mankštą 17, 18, Kaip ir svorio kėlimas, jis gali greitai sumažinti raumenų angliavandenių atsargas ir paskatinti kitus svarbius svorio metimo aspektus, tokius kaip jūsų medžiagų apykaita 2021 svarų riebalus kaip numesti svorio hormonai 20, Galite atlikti HIIT tris ar keturis kartus per savaitę po treniruotės arba kaip dalį savo įprasto treniruočių režimo.

Daugelis sprinto neturėtų trukti ilgiau kaip 30 sekundžių. Čia yra keletas protokolų, kuriuos galite išbandyti. Tai galima padaryti bėgiojant vietoje ar lauke arba uždedant kardio mašiną, pavyzdžiui, dviratį, irklą ar bėgimo takelį: 1 sesija: 10 x 20 sekundžių sprintas su 40 sekundžių pertrauka 2 sesija: 15 x 15 sekundžių sprintas su 30 sekundžių pertrauka 3 sesija: 7 x 30 sekundžių sprintas su 60 sekundžių pertrauka 4 sesija: 20 x 10 sekundžių sprintas su 20 sekundžių pertrauka Apatinė eilutė: Svorio kėlimas ir didelio intensyvumo intervalai yra vieni geriausių būdų numesti svorį ir išeikvoti raumenų glikogeno atsargas.

Jie taip pat gali pagerinti jūsų medžiagų apykaitą ir suteikti kitos naudos. Būkite aktyvūs už sporto salės ribų Norėdami sudeginti papildomas kalorijas ir numesti daugiau svorio, taip pat galite padidinti savo kasdienį aktyvumą.

Tiesą sakant, tai, kiek esate aktyvus visą dieną, kai nesportuojate, taip pat vaidina labai svarbų vaidmenį metant svorį ir nutukiant 22, Pavyzdžiui, skirtumas tarp stalo darbo ir rankinio darbo 4 mėnesiai liekni sudaryti iki kalorijų per dieną. Tai yra tas pats, kas nuo 90 iki minučių intensyvaus pratimo Paprasti gyvenimo būdo pokyčiai, tokie kaip vaikščiojimas ar deginant riebalus esant 60 C dviračiu į darbą, laiptų kopimas, pasivaikščiojimas lauke, daugiau stovėjimas ar net namo valymas gali padėti sudeginti daug kalorijų.

Apatinė eilutė: Padidėjęs dienos aktyvumas yra puikus būdas sudeginti papildomas kalorijas ir numesti daugiau svorio. Protarpinis badavimas yra kaip numesti svorio vienas paprastas būdas greitai sumažinti svorį Protarpinis badavimas 2021 svarų dar viena veiksminga ir patikrinta riebalų numetimo priemonė 25, Tai verčia jus sumažinti suvartojamų kalorijų kiekį, nes jūs valgote tik trumpą laiką.

Kas yra planas?

Yra daugybė skirtingų protokolų, tokių kaip 16 valandų pasninkas su 8 valandų maitinimo langu arba 20 valandų pasninkas su 4 valandų maitinimo kaip numesti svorio. Jei derinate pasninką su mankšta, gali būti protinga pasninką daryti kitu laiku nei treniruotė.

Apatinė eilutė: Protarpinis badavimas yra puikus būdas sumažinti suvartojamų kalorijų kiekį ir numesti svorio. Norėdami sumažinti vandens susilaikymą, pasinaudokite šiais patarimais Keli kiti metodai gali padėti numesti vandens svorį ir pasirodyti lieknesni ir lengvesni.

Jie apima: Paimkite kiaulpienių ekstraktą: Papildas, vadinamas kiaulpienių ekstraktu, gali padėti sumažinti vandens susilaikymą Gerti kavą: Kava yra sveikas kofeino šaltinis. Tyrimai rodo, kad kofeinas gali padėti sudeginti daugiau riebalų ir prarasti vandens perteklių Atminkite savo netoleranciją: Valgydami netoleruojamus dalykus, tokius kaip glitimas ar laktozė, galite sulaikyti vandenį ir išsipūsti.

Venkite maisto produktų, kurie, jūsų manymu, gali būti netoleruojami. Čia yra dar 13 būdų, kaip numesti perteklinį vandens svorį. Apatinė eilutė: Kiti vandens svorio metimo būdai yra papildai su kiaulpienių ekstraktu, kavos gėrimas ir netoleruojamų maisto produktų vengimas. Imtis namo žinutės Patobulinę savo mitybos ir treniruočių režimą, per vieną savaitę galite numesti daug svorio.

Nors tai nebus vien tik riebalų nuostoliai, tai gali suteikti jums pradžią ir motyvaciją, kad jums reikia laikytis tvaresnės dietos. Nereikia atlikti visų šių žingsnių, tačiau kuo daugiau pritaikysite, tuo daugiau svorio prarasite.

Kai savaitė baigsis, turėtumėte 2021 svarų prie tvaresnio plano, kad galėtumėte toliau mesti svorį ir jo nedaryti.

Svarbi informacija