Svorio netekimas priklausomybė nuo cukraus

5 gudrybės, kaip lengvai atsikratyti priklausomybės cukrui | sveikatairozonas.lt

Nuo ankstyvos vaikystės žmonėms bet kokie saldumynai tortai, ledai, saldainiai, šokoladas, sultys, saldi arbata ir pan.

svorio netekimas priklausomybė nuo cukraus svorio metimo klaidos moterų sveikata

Tačiau sveikatos specialistai įspėja, kad piktnaudžiavimas cukrumi ir produktais, į kuriuos jo dedama, gali turėti katastrofiškų padarinių sveikatai. Saldėsiai gali pakenkti dantims, padidinti širdies, kraujagyslių ir diabeto ligų riziką, padidinti kūno masę.

Dėl jų galima net nutukti.

Cukrus taip pat turi įtakos žmogaus senėjimo procesams: juos pagreitina, todėl daug saldžių produktų vartojantis asmuo gal atrodyti ir jaustis senesnis nei yra. Dėl šių priežasčių nemaža dalis žmonių susimąsto, ar apskritai reikėtų vartoti tokius maisto produktus, kurie yra skanūs, bet tokie žalingi.

Tačiau nebevalgyti cukrinių gaminių sunkiau, nei galima būtų pagalvoti. Potraukį saldumynams galima prilyginti tam tikrai priklausomybei. Jeigu negalite įsivaizduoti gyvenimo be saldumynų, nepulkite į paniką.

svorio netekimas priklausomybė nuo cukraus hca deginti riebalus

Štai kelios paprastos gudrybės, svorio netekimas priklausomybė nuo cukraus padės suvaldyti, regis, nenumaldomą potraukį: Siekiant atsikratyti priklausomybės nuo saldumynų, pirmiausiai reikėtų pasistengti kasdien valgyti reguliariai.

Alkio jausmas yra glaudžiai susijęs su gliukozės kraujyje sumažėjimu, todėl išalkus taip norisi suvalgyti ko nors skanaus.

O kai valgome cukrų iš natūralaus šaltinio, tarkim, vaisių - gautas cukrus patenka į mūsų kraujotaką lėtai ir neturi kenkti sveikatai. Jei valgome sausainį, kuriame yra rafinuoto cukraus - į kraują jis patenka žaibiškai, tai lemia greitą insulino išsiskyrimą, o su laiku tokie staigūs insulino išsiskyrimai priveda prie rimtų susirgimų. Tai gi, kyla klausimas ar įmanoma mityba be perdirbto cukraus?

Tokiu atveju svarbu netoliese turėti skanių, bet nekenksmingų sveikatai ir figūrai užkandžių. Tai gali būti mėgstamas vaisius, daržovės, riešutai, įvairių kruopų košės, grybai ir pan. Be to, reikėtų nepamiršti per dieną išgerti pakankamą kiekį skysčių. Vidutiniškai suaugęs asmuo turėtų išgerti apie 2 l skysčių. Geriausia, kad vanduo būtų tyras, be kvapiklių ir saldiklių.

Kaip numesti svorio: 3 esminiai žingsniai sėkmės link

Vanduo ilgainiui pagerina organizmo sveikatos būklę, pagreitina medžiagų apykaitą, dėlto gali imti kristi nereikalingi kilogramai. Taip pat galima gerti nesaldintas arbatas, bet sulčių ir vaisvandenių vartojimą reikėtų riboti.

Patikrinti šaldytuvą ir spinteles. Smaližių šaldytuvuose ir virtuvinėse spintelėse dažniausiai galima rasti pagundą keliančių maisto produktų.

svorio netekimas priklausomybė nuo cukraus kaip sim gali numesti svorio

Todėl iš jų reikėtų pašalinti visus netinkamus maisto produktus, kad nekiltų pagundos. Taip pat reikėtų stengtis ir ateityje nepapildyti saldumynų atsargų virtuvėje.

20 priežasčių, kodėl nekrenta papildomi kilogramai

Sutvarkius virtuvę, reikia apžiūrėti darbo stalą. Beje, svarbu nepamiršti, kad daug gliukozės yra ne tik desertuose.

Dietologė atskleidė, kaip cukraus atsisakymas pagerina sveikatą, padeda pasiekti geresnių sporto rezultatų ir netgi pagerina darbingumą. Cukrus, anot dietologės, gali sukelti abstinenciją, panašią į narkotikų sukeliamą. Cukraus vartojimo nutraukimo simptomai, įskaitant galvos, skrandžio skausmus bei žarnyno pokyčius, gali trukti kelias dienas ar net savaites. Kai cukrus nepanaudojamas fizinei veiklai, jis kaupiamas organizme riebalų pavidalu.

Cukraus daug dedama ir į kitus produktus, todėl prekybos vietose reikia atidžiai skaityti etiketes. Nereikia turėti iliuzijų, kad natūralūs produktai, tokie kaip medus, džiovinti vaisiai ir kiti, yra sveikesni.

Jų vartojimą taip pat reikėtų griežtai riboti.

svorio netekimas priklausomybė nuo cukraus svorio metimas pradedantiesiems patarimai

Potraukį saldumynams gali sumažinti ilgas miegas ir gera nuotaika. Neigiamos emocijos ir stresas sukelia norą valgyti kuo daugiau saldumynų, kurie tarsi slopina blogus jausmus.

svorio netekimas priklausomybė nuo cukraus anemija priversti mesti svorį

Miego trūkumas dažnai sukelia maistinių medžiagų trūkumą, kurį nesąmoningai bandome kompensuoti valgydami svorio netekimas priklausomybė nuo cukraus saldumynų. Tačiau yra ir kitų būdų pasijausti geriau negu pyragaitis su kava. Pavyzdžiui, galima pasivaikščioti gryname ore, užsiimti mėgstama veikla, daugiau laiko praleisti su šeima ir brangiais žmonėmis. Visa tai padės numalšinti saldumynų alkį.

7 žingsniai į gyvenimą be cukraus

Sumažinti saldumynų potraukį gali… cinamonas. Šis egzotinis malonaus aromato prieskonis padeda palaikyti normalų cukraus lygį kraujyje ir sumažina norą sukrimsti ką nors skanaus.

Kasdien į valgiaraštį įtraukti augalinius produktus, turinčius L-Glutamino: pupos, gyvuliniai produktai, pavyzdžiui, jautiena. Tai aminorūgštis, kuri dalyvauja daugelyje gyvybinių kūno  procesuose ir padeda palaikyti normalų cukraus išlaikyti svorio metimą neįmanoma kraujyje.

Nemėgstantys pupų ir jautienos gali vartoti maisto papildus su L-Glutaminu. Papildus vartoti tarp pagrindinių valgymų, tuomet, kai kyla noras suvalgyti desertą.

Kaip numesti svorio - dieta ir svorio netekimas

Svarbiausias dalykas, norint atsikratyti įpročio — laikas. Manoma, kad įpročio galima atsikratyti per 40 dienų. Laikantis aukščiau išvardytų taisyklių tą padaryti bus lengviau.

Praėjus šiek tiek laiko, net nebekils mintis, valgyti nesveikus desertus, jei galima juos pakeisti šviežiais vaisiais ir daržovėmis.

Net jei iš pradžių svoris krito labai lengvai, ateina momentai kai numesti darosi vis sunkiau. Štai 20 dažniausiai pasitaikančių priežasčių, kodėl svoris nekrenta.

Atsisakius saldumynų pagerės nuotaika, sveikata ir bendra organizmo būklė. Naujausi komentarai Rita Man vienintelis dalykas kuris padėjo atsisakyti saldumynų ir numesti svorio buvo papildas Bio-Chromium. Dingo noras valgyti saldžiai ir buvo žymiai lengviau numesti svorio Jūsų komentaras 1.

svorio netekimas priklausomybė nuo cukraus moteriškos lieknėjimo aprangos

Svarbi informacija