Svorio metimo tyrimas 2021 m. Fizinis aktyvumas, svorio metimas ir svorio atkūrimas - Tyrimų / mankštos mokslas

Mokslo paneigti mitai apie svorio metimą

Ar pilatesas yra geras kūno svorio metimas?

Tada apsvarstykite šio naujo tyrimo išvadas: Hunter, GR ir kt. Treniruotės ir energijos sąnaudos praradus svorį.

Medicina ir mokslas sporte ir mankštoje, 47 9— Įvadas Širdies ir kraujagyslių sistemos mankšta bei atsparumo treniruotės yra būtinos norint sėkmingai valdyti svorį. Tačiau egzistuoja sudėtingas, neaiškus ryšys tarp mankštos treniruotės metant svorį ir laisvo gyvenimo energijos išlaidų po svorio Hunter ir kt.

kaip numesti svorio riebalų degintojas dovana numesti svorio

Kai kurie ankstesni tyrimai rodo, kad numetus svorio žmonės juda mažiau, o kiti nerado pokyčių. Ši neišspręsta paslaptis paskatino medžiotoją ir kolegas tyrinėtojus ištirti 1 aerobinių pratimų, 2 atsparumo treniruočių ir 3 jokių mankštų mažo kaloringumo svorio metimo programos metu ir nustatyti kiekvieno jų poveikį su veikla susijusiai veiklai.

  • Fizinis aktyvumas, svorio metimas ir svorio atkūrimas Video: Kodėl tu privalai pradėti sportuoti jau dabar!!!
  • Sudeginti 5 kūno riebalus per 2 savaites

Studijų metodai Tyrimo savanorių sudarė antsvorio turinčios moterys nuo 20 iki 44 metų; nė viena mankšta nedarė metų, o kiekvienos kūno masės indeksas buvo nuo 27 iki Po 4 savaičių svorio stabilizavimo laikotarpio dienos maistas buvo teikiamas 3 ir 4 savaitėmis moterys buvo suskirstytos į tris grupes: aerobikos ir dietos treniruotės: svorio metimas atliekant aerobinius pratimus tris kartus per savaitę atsparumo ir dietos treniruotės: svorio metimas tris kartus per savaitę atliekant pasipriešinimo mankštą kontrolė: svorio metimas be treniruočių Visos moterys vartojo kilokalorijų per dieną dietą, kol jų KMI sumažėjo žemiau 25, o tai truko maždaug 16 savaičių visoms 3 grupėms.

MHR buvo nustatytas pagal surinktą maksimalaus svorio metimo tyrimas 2021 m pajėgumo testą.

geriausias gėrimas siekiant padidinti svorio kada valgyti dėl riebalų nuostolių

Širdies ir kraujagyslių trukmė ir intensyvumas kiekvieną savaitę didėjo. Pasipriešinimo treniruotės Pasipriešinimo treniruočių grupė baigė vienos savaitės supažindinimą su visais pratimais, kurie apėmė kojų pratęsimą, kojos susiraukšlėjimą, pritūpimą, bicepso susiraukšlėjimą, tricepso prailginimą, latissimus dorsi nusileidimą, suolelio presą, karinę spaudą, apatinės nugaros dalies pratęsimą ir sulenkimą.

Tai buvo lyginama su grupe, kuri tuo metu nesimankštino. Kita stebėta moteris po menopauzės nuo 59 iki 66 metų. Tačiau dalyviai žymiai padidino pilvo, viršutinės ir apatinės galūnių jėgą.

Tada visos moterys atliko testus, kurių metu pakartojamas maksimalus 1 pakartojimas 1-RMsiekiant nustatyti tinkamą kiekvienos pagrindinės mankštos grupės keliamosios galios procentą.

Jokių pratimų Šio tyrimo metu kontrolinė grupė nedarė mankštos.

lėta viryklė svorio metimui ar galima numesti svorio naudojant koloidinį sidabrą

Dalyviai vartojo kcal per dieną dietą ir mankštos nedarė. Bendros dienos energijos sąnaudos sumažėjo 63 kcal per dieną aerobikos ir dietos treniruočių grupėje, o kcal per dieną - be mankštos.

Pasipriešinimo ir dietos treniruočių grupė padidino bendras dienos energijos sąnaudas 63 kcal per dieną.

rezginio bloko svorio netekimas pk svorio metimas

Su veikla susijusios energijos sąnaudos padidėjo atitinkamai 13 kcal per dieną ir kcal per dieną aerobikos treniruotėms ir atsparumo treniruotėms grupėms. Nenaudojančių asmenų grupėje su veikla susijusios energijos sąnaudos sumažėjo kcal per dieną tai rodo, kad žmonės pradeda mažiau judėti atlikdami mažai kilokalorijų reikalaujančias intervencijas.

numesti svorio skyr kaip deginti riebalus savo protu

Naudojant NEAT, aerobikos treniruočių grupėje sumažėjo 87 kcal per dieną, o pasipriešinimo treniruočių grupėje - 61 kcal per dieną. Nevaržančių asmenų grupėje NEAT sumažėjo kcal per dieną.

Kuo ilgiau delsite numesti svorio, tuo didesnė mirties rizika. Ankstesniame m. Tyrime profesorius Ndumele ir kolegos parodė, kad antsvoris susijęs su subtilia širdies pakenkimu, kuris buvo rastas naudojant duomenis apie padidėjusį troponino, baltymo, dalyvaujančio raumenų susitraukime, kiekį. Jo lygis yra klinikinis įvairių širdies ligų, įskaitant miokardo infarktą, rodiklis.

Dramatiškas visų dienos energijos išlaidų sumažėjimas be mankštos užsiimančių asmenų grupėje, palyginti su aerobikos ir dietos bei pasipriešinimo ir dietos treniruočių grupėmis žr.

Svarbi informacija