Numesti coliais, bet ne numesti svorio

Geriausias būdas numesti coliais, o ne svoris. Naujas riebalų degintojas

Tačiau šie ryškiai spalvoti žiedai yra suaugusiųjų apeliacija, tačiau ypač, jei metai taip pat atnešė keletą nepageidaujamų svarų. Amerikos tarybos atliktas tyrimas parodė, kad 30 minučių trukmės kirpimo sesija gali sudeginti kalorijų, o tai gali prisidėti prie svorio mažėjimo.

Atsikratykite šio hulos lankelio, išvalykite tarpą ir mėgaukitės nostalgišku įdomumu, kol atsikelsite keletą colių. Privalumai verpimo Dauguma fizinių judesių prasideda jūsų branduolyje ar elektrinėje. Pasak "HulaHooping" interneto svetainės, numesti coliais Hoop" naudojasi savo kūno galios centru, veiksmingai dirbančiu daugiau nei 30 raumenų.

numesti coliais, bet ne numesti svorio lieknėjimo kubietiška jautiena

Kadangi jūs esate hula hooping, jūs stiprinate visą savo vidurinę dalį, įskaitant nugarą ir įtvarus. Visa širdies liga padidina širdies ritmą ir pagerina svorio valdymo pranašumus.

Geriausias būdas numesti coliais, o ne svoris

Amerikos taryba "Exercise" tyrinėjimai užsiima kikboksinių ir boot stovyklų širdies nauda. Pasirinkite teisingą kilpą Po to, kai jūs suteikėte sau leidimą sportuoti, turite rasti tinkamą lanką.

numesti coliais, bet ne numesti svorio pašalinti riebalus iš krūtinėlės

Suaugę lankeliai yra didesni ir sveria daugiau nei plastikiniai lankeliai, kuriuos naudojate kaip mergaitę. Pratimai žiedai svyruoja nuo 36 iki 43 colių skersmens ir sveria nuo 3 iki 5 svarų.

Turėkite omenyje, kad šie sunkesni lankai gali palikti mėlynes, taigi galbūt norėsite pradėti nuo 1, 5 iki 2 svarų diapazono. Jūs norėsite pasirinkti mažesnio dydžio lanką, jei ketinate ištiesti į vidų ir didesnį lanką lauko seansams, kuriuose turėsite daugiau vietos. Jūs netgi galite apsvarstyti sulankstomą lanką, kad būtų lengviau transportuoti.

numesti coliais, bet ne numesti svorio svorio metimo lapas

Hula Hooping Basics Hulos lankas degina kalorijas ir tonusia jūsų raumenis nuo pagreičio, kurį jūsų kūnas sukuria laikydamas žiedą judesiu. Judėjimas gali prasidėti šlaunyse ar šerdyje.

Kai nustatysite, kas labiausiai tinka jums, turite apsvarstyti, ar galite sukurti pakankamą impulsą iš šono į priekį ar atgal. Pasak "Hooping. Turite stabilizuoti ir išskirti pagreitį ir judėjimą. Stabilizuokite savo mokestį, tada padėkite vieną koją priešais kitą ir perkelkite savo svorį atgal ir į priekį nuo vienos kojos į kitą.

Tačiau kai kurie žmonės mano, kad svorio perkėlimas iš vienos pusės į kitą geriau veikia. Jei pasirinksite šoną į šoną, stabilizuokite kojas šiek tiek toliau nei pečių plotis. Paimkite laiko prarasti colių Suteikite patį ant nugaros, norėdami įvairinti savo pratimus.

Vis dėlto nepakanka norint numesti svorį su hula hooping, jūs turite iš tikrųjų atidėti laiką visą savaitę, jūs bet ne numesti svorio tikrųjų ketinate tai padaryti.

Colių, o ne svorio. Ilgio matų konverteris

Pasak "Sveikatos" žurnalo svetainės, pradėkite nuo 30 minučių, tris dienas per savaitę keturias savaites, kad prarastumėte nuo 3 iki 6 colių. Jei pradžioje 30 minučių yra šiek tiek jums, MayoClinic. Jei jums reikalinga parama, pritvirtinkite savo kodėl aš mesti svorį dėl lopo treniruotes į savo tvarkaraštį, ieškokite internete, apsipirkdami pamokas ar susitikimų grupes, tada pakalbėkite su juo.

Paleisti Hula lopingo aktas - tai praktika, leidžianti atsisakyti savo kliūčių. Daugelis moterų yra nesaugios dėl savo klubų judėjimo, tačiau tai natūralus būdas apibūdinti jūsų moteriškumą deginant kalorijas. Mokymasis apkabai prasideda jūsų protu. Jei jūsų psichinis požiūris yra kietas, jūsų kūnas bus taip pat ir jūs negalėsite laikyti apkabos juda.

Pagalvokite, kaip elgtis kaip stimuliuoti neurologinius kelius, taip pat pasitikėti savimi. Kuo patogiau ir labiau įsitikinęs, kad jaučiatės, kai apkabinsite, tuo intensyvesnis jūsų treniruotės procesas, o tai reiškia daugiau kalorijų. Suteikite sau leidimą išleisti, atsipalaiduoti ir pasimėgauti.

Svarbi informacija