Kaip priversti organizmą sudeginti daugiau riebalų. 5 gudrybės, kaip priversti organizmą sparčiau deginti riebalus

5 gudrybės, kaip priversti organizmą sparčiau deginti riebalus

Tačiau šią vasarą ši dieta sulaukė populiarumo, kai garsi Amerikos aktorė 60 metų Angela Basset pareiškė, kad būtent ji padeda jai išsaugoti puikią išvaizdą.

Čia rasite viską ko Jums reikia, norint tapti ypač liekniems, keliolikos taisyklių pagalba. Be jokių abejonių, tam kad veiksmingai būtų deginami riebalai, privaloma stengtis nuolatos, ir tam, kad išlaikyti greitą medžiagų apykaitą, reikia valgyti kas valandas, kiekvieną dieną.

Taigi kas yra greitos medžiagų apykaitos dieta? Trumpai tariant, greitos medžiagų apykaitos dieta yra 28 dienų planas, numatantis, kad kiekvieną savaitę pereisite po tris mitybos fazes — slenkančius poros ar trijų dienų trukmės periodus, kai valgoma daug baltymų, kaip priversti jūsų medžiagų apykaitą deginti riebalus angliavandenių arba daug riebalų.

​Mažos gudrybės metabolizmui pagreitinti

Anot šio plano, tokie pagrindinių maistinių medžiagų ciklai suaktyvina medžiagų apykaitą ir padeda kaip priversti organizmą sudeginti daugiau riebalų. Susiję straipsniai Mitybos specialistų nuomonė: penki sveikiausi salotų padažai   9 Laikantis šios dietos, visas 28 dienas draudžiama vartoti kukurūzus, pieno produktus, sojas, rafinuotą cukrų, kofeiną, alkoholį, džiovintus vaisius, vaisių sultis, kviečius išskyrus daigintus ir natūralų kviečių raugą ir nitratus kurių turi apdoroti mėsos gaminiai.

deginti riebalus riebalų nuostolių agurkas

Valgyti reikia penkis kartus per dieną: pirmą kartą valgoma praėjus 30 minučių nuo pabudimo, o tuomet — kas tris ar keturias valandas. Kasdien reikia išgerti tiek vandens, kad jis sudarytų bent pusę jūsų kūno svorio, paversto uncijomis kūno svoris skaičiuojamas svarais ir dalijamas per pusę.

Taigi svarų 54 kg sverianti moteris turėtų išgerti 60 uncijų 1,6 l vandens.

Valgykite pusryčius išalkę Pusryčius nebūtina valgyti 6 ar 7 valandą ryte. Jei nesate alkani, nieko tokio palaukti, kol išalksite. Tyrimai parodė, kad 13 valandų pasninkas teigiamai paveikia daugybę genų, reguliuojančių medžiagų apykaitą. Kaip parodė tyrimai, toks pasninkas apsaugo peles nuo nutukimo ir jį sumažina. Nors daržovių dubenėlis neskamba kaip ypač gardūs pusryčiairytą pradėję kokybiškais baltymais ir sveikais riebalais likusią dieną jausitės sotesni.

Komentarai Juos reikėtų gerti visas 28 dienas ir po to. Be šito, išskiriamos trys atskiros mitybos fazės, kurios praeinamos kiekvieną savaitę.

yra visi svorio metimo riebalai numesti svorio Holmsas

Jų esmė ta, kad kiekviena fazė būna skirta tik tam tikrai maistinei medžiagai. Porcijų dydis gali būti įvairus, nelygu, kiek norima atsikratyti antsvorio. Nuorodos kopijavimas Tačiau likusios rekomendacijos visiems yra vienodos.

Pradedantiesiems

Štai geriausia svorio netekimo pavara turėtų atrodyti kiekviena savaitė: Pirmoji fazė I, II dienos : daug angliavandenių, mažai baltymų, jokių riebalų. Taip pat galima valgyti šiek tiek baltymų, tačiau riebalai yra draudžiami, priduria ji.

Jeigu norite sportuoti, šiai fazei labiausiai tiks kardiotreniruotės, kadangi kaip priversti jūsų medžiagų apykaitą deginti riebalus organizmas iš aukšto glikemijos indekso angliavandenių gaus lengvai pasiekiamos energijos.

deginant riebalus esant 60 C svorio metimo sveikatos priežiūros specialistas

Tiesa, šiuo metu H. Pomroy pataria valgyti daug žalių daržovių. Ji sako, kad daržovės padeda atsverti mėsos vartojimą, o tokia pusiausvyra pagerina organizmo gebėjimus deginti susikaupusius riebalus.

Su amžiumi medžiagų apykaita sulėtėja, todėl pasidaro vis sunkiau sudeginti suvartotas kalorijas.

Šios fazės metu H. Pomroy taip pat rekomenduoja vieną dieną skirti jėgos treniruotei — pratimams su svoriais, kurie padeda formuotis raumenims.

Trečioji fazė V - VII dienos : mažai angliavandenių, mažai baltymų, daug riebalų. Šiuo metu ji rekomenduoja stresą mažinančias treniruotes, pavyzdžiui, jogą ir meditaciją.

Main navigation 14 geriausių būdų greitai sudeginti riebalus Fotolia nuotr. Ar jau viską žinome apie medžiagų apykaitą?

Jums gali padėti ir masažai. Ar greitos medžiagų apykaitos dieta padeda sulieknėti?

  • Riebalų deginimas: viskas nuo A iki Z - sveikatairozonas.lt
  • Intensyvus bėgimas ir daugiau Kaip matai, norint sudeginti riebalus, nebūtina apsigyventi sporto salėje ir pamiršti apie dienos šviesą.
  • Siūlome kartu pasigilinti į tai, kokios treniruotės geriausiai tinka riebalų deginimui ir kaip jas taisyklingai daryti, kad veltui neeikvotumėte savo laiko ir jėgų.
  • Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio
  • Riebalų deginimas: viskas nuo A iki Z - Kaip priversti organizmą sudeginti daugiau riebalų
  • Svorio netekimas kartu su naturopatija

Eliminavus tiek daug maisto produktų, akivaizdu, kad jūs patirsite kalorijų deficitą, o tai ir padės sulieknėti laikantis šios dietos, sakė Toronte dirbanti dietologė Abby Langer. Tačiau pagrindinių maistinių medžiagų ciklai nebūtinai suaktyvins jūsų medžiagų apykaitą.

Riebalų deginimas: viskas nuo A iki Z

Kalbant apie maisto papildus, A. Langer sakė, kad daugumai žmonių jų visai nereikia. Tačiau juos mes gauname iš daugelio maisto produktų.

  • Kaip priversti jūsų medžiagų apykaitą deginti riebalus. Pradedantiesiems
  • Gudrybės, kaip sudeginti kuo daugiau kalorijų ekolje.
  • Net gi pasivaikščiojimas yra pakankamai efektyvus būdas.
  • 5 gudrybės, kaip priversti organizmą sparčiau deginti riebalus
  • Pradedantiesiems Kaip priversti jūsų kūną deginti riebalus
  • Geriausias svorio metimo eliksyras

Taip pat vertėtų kritiškai įvertinti vieną dalyką: programa teigia, kad kai kurie dalyviai per 28 dienas atsikrato iki 9 kg. Tačiau daug šios dietos taisyklių gali sutrikdyti jūsų mitybą ar paskatinti nereikalingą baimę maistui, sakė ji.

liekni visur mano vaikui reikia numesti svorio

Langer abejonių kelia ir šios dietos pretenzijos sumažinti stresą — tai dalykas, kuris dietomis paprastai nėra kontroliuojamas. Išvada: jei trokštate sulieknėti ar įgauti daugiau energijos, geriau tiesiog rinkitės subalansuotą mitybą su nedideliu kalorijų deficitu ir reguliariai sportuokite.

Norite plokščio pilvo vasarą? Nesudėtingi pratimai duos stulbinamų rezultatų!

Nuoroda nukopijuota Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį. Naudingi straipsniai.

Svarbi informacija