Kaip natūraliai skatinti svorio metimą. Natūralūs būdai skatinti svorio metimą

Natūraliai skatinti svorio metimą, Kaip efektyviai ir saugiai mažinti svorį | termomatika.lt

Namai Patarimų Kaip natūraliai pagreitinti svorio metimą Kaip natūraliai pagreitinti svorio metimą Ne vii ilgą laiką gali būti kantrū, ne bando numeti vorio. Daugeli dieto laikytojų nori greitų rezultatų.

Kiekvieną kartą verdama ave, jū viada tikitė, kad numeite vorio ar drabužiai bu tinkami. Kai k Turinys: Įspėjimas Ne visi ilgą laiką gali būti kantrūs, nes bando numesti svorio. Daugelis dietos laikytojų nori greitų rezultatų. Kiekvieną kartą sverdamas save, jūs visada tikitės, kad numesite svorio ar drabužiai bus tinkami.

Kai kurie dietos ar svorio netekimo produktai teigia, kad lengva ir greitai numesti svorio. Tačiau šiuose produktuose gali būti nesaugių vaistų arba skatinti nesaugią dietą, kuri gali pakenkti sveikatai. Vietoj to, atlikite keletą dietos, mankštos rutinų ir gyvenimo būdo pakeitimų, kad būtų galima saugiai ir natūraliai svorio metimo proceso tikslai svorio metimą, kad greičiau pasiektumėte savo tikslus.

kaip natūraliai skatinti svorio metimą 6 savaitės svorio metimui

Žingsnis 1 dalis iš 3: Pagreitinkite svorio metimą atliekant pratimus Derinkite jėgos treniruotes su aerobikos pratimais. Galite numesti svorio greičiau, derindami įvairius pratimus.

Kardio ir jėgos treniruotės gali sudeginti nevienodą kalorijų kiekį. Atminkite, kad jei norite numesti svorio, turite sudeginti riebalus ir kaupti raumenis. Aerobiniai pratimai visų pirma naudojami norint greitai sudeginti kalorijas ir padidinti širdies ritmą. Keletas aerobikos pratimų rūšių yra: ėjimas, bėgimas, važinėjimas dviračiu ir plaukimas.

Jėgos treniruotės padeda padidinti medžiagų apykaitą, nes raumenys susitraukdami sudegina daugiau energijos nei tada, kai raumenys ilsisi.

Be to, jėgos treniruotės taip pat padeda padidinti raumenų masę, kad medžiagų apykaita būtų greitesnė.

  • Kaip numesti svorio?
  • 9 patarimai, kaip natūraliai ir greitai atsikratyti nereikalingo svorio - DELFI Sveikata
  • Svorio metimo papildų reklamos

Kuo daugiau raumenų, tuo daugiau kalorijų galite sudeginti, net ilsėdamiesi. Kai kurios jėgos lavinimo rūšys apima: sunkumų kilnojimą, jogą ar pilatesą. Įtraukite intervalinius mokymus. Šis aukšto ir vidutinio intensyvumo pratimas gali žymiai padidinti jūsų medžiagų apykaitą. Dėl aerobinių pratimų mankštinantis turite sunaudoti daugiau deguonies, o tai skatina jūsų medžiagų apykaitą dirbti labai efektyviai, net ir baigus treniruotę iki 24 valandų vėliau.

Tarpinis mokymas apima trumpą, labai didelio intensyvumo treniruotę kartu su trumpais, vidutinio intensyvumo treniruotėmis. Šis pratimas atliekamas per trumpiau nei kardio pratimai, kurie atliekami stabiliai.

kaip natūraliai skatinti svorio metimą Kodėl aš negaliu numesti svorio 60 metų

Padidinkite gyvenimo būdo veiklą. Kitas paprastas būdas kaip natūraliai skatinti svorio metimą daugiau kalorijų per dieną - padidinti kasdienį gyvenimo būdą. Kasdieninė veikla yra įprasti dalykai, kuriuos darote kiekvieną dieną, pavyzdžiui, einate į transporto priemonę ir iš jos ar valote savo kiemą.

Gyvenimo būdo didinimas yra greitas ir paprastas būdas padidinti kalorijas, kurias sunaudojate kiekvieną dieną. Patikrinkite savo kasdienę veiklą ir ieškokite veiklos, kurios metu galėtumėte padidinti savo veiklą.

kaip natūraliai skatinti svorio metimą virš 40 ir negali numesti svorio

Veikla, kurią darote visą dieną, gali būti tokia pat svarbi kaip ir suplanuotos treniruotės, nes jos padidins jūsų bendrą kalorijų sudeginimą. Kai kuriuos dalykus, kuriuos galite išbandyti: pastatykite transporto priemonę atokiau, eikite iki kelionės tikslo, jei tai yra saugu ir įmanoma, pasiimkite augintinius pasivaikščiojimui arba dažniau naudokite laiptus vietoje lifto.

Reguliariai keiskite mankštą.

  • Kaip numesti svorio?
  • Numesti svorio natūraliai ir greitai, Natūraliai skatinti svorio metimą
  • 10 kg svorio netekimas per 5 mėnesius

Laikui bėgant, jūsų kūnas prisitaikys prie jūsų treniruočių tvarkos, nesvarbu, ar jūs bėgiate tuo pačiu greičiu, ar keliate tą patį svorį kiekvieną treniruotę. Laikui bėgant tai gali padaryti jūsų praktika mažiau efektyvi. Naujoji treniruotės rutina ir toliau dirbs skirtingus raumenis, kad jūsų medžiagų apykaita išliktų aukšta, kai dirbate, kad numestumėte svorio.

Vienoje treniruotėje taip pat galite atlikti keletą skirtingų rūšių veiklų. Pavyzdžiui, galite treniruotis naudodamiesi Bėgimo takelis 20 minučių, tada 45 minutes darykite aerobinius pratimus vandenyje.

Kiekvieną dieną nereikia daryti kelių skirtingų rūšių pratimų. Tačiau keletą savaičių svarbu maišyti savo treniruotes.

Pratimų keitimas yra naudingas ne tik norint numesti svorio, bet ir trukdyti nuobodžiauti atliekant treniruotes. Greičiausiai atsisakysite, kai pavargsite praktikuoti. Maistas, kuriame yra daug baltymų, gali padėti palaikyti ir pagreitinti svorio metimą. Keletas tyrimų parodė, kad šios rūšies dieta ar valgymo būdas taip pat gali padėti natūraliai pagreitinti svorio metimą.

Jei norite numesti svorio dėl kurio netenkama riebalų, o ne raumenysraumenis reikia palaikyti vartojant pakankamą kiekį baltymų.

Natūralūs būdai skatinti svorio metimą

Valgydami liesus baltymus kiekviename valgyme, galite jaustis sotūs ilgesnį laiką, nes baltymai greičiau virškinami, palyginti su riebalais ar angliavandeniais. Tokiu būdu per dieną suvartosite mažiau kalorijų. Geri lieso baltymo šaltiniai yra jūros gėrybės, pieno produktai, riešutai, kiaušiniai, tofu ir liesa jautiena. Baltymai taip pat padeda padidinti termogenezė kalorijų, kurias kūnas sudegina virškindamas maistą, skaičius.

KAIP NATŪRALIAI PAGREITINTI SVORIO METIMĄ: 13 ŽINGSNIŲ - PATARIMŲ -

Dietas, kuriame yra daug baltymų, gali natūraliai sudeginti daugiau kalorijų. Pusę savo raciono sudarykite iš daržovių ar vaisių.

kaip natūraliai skatinti svorio metimą mama boo svorio

Daržovėse ir vaisiuose, kuriuose yra daug skaidulų ir vandens, mažai kalorijų, todėl ilgiau jausitės sotūs. Šiuose maisto produktuose taip pat yra daug maistinių medžiagų, reikalingų sveikai ir subalansuotai mitybai.

kaip natūraliai skatinti svorio metimą numesti svorio prarasti ūgį

Kiekvieną savaitę įtraukite įvairių daržovių ir vaisių. Įtraukus įvairią dietą, padėsite suvartoti pakankamai maistinių medžiagų iš maisto.

Apribokite grūdų grupės maisto produktų vartojimą. Kai kurie maisto produktai, tokie kaip ryžiai, duona ir makaronai, turi daug angliavandenių. Nors šie maisto produktai gali būti sveikos ir subalansuotos mitybos dalis, kai kurie tyrimai rodo, kad greitai numesite svorio, jei sumažinsite bendrą šios maisto grupės suvartojimą. Suvartokite bendrą grūdų kiekį nuo vienos iki dviejų porcijų per dieną. Organizmui reikia angliavandenių, kad jis galėtų normaliai funkcionuoti ir funkcionuoti.

Pabandykite valgyti angliavandenius iš kitų maisto šaltinių, tokių kaip neriebus pienas, vaisiai ir krakmolingos daržovės.

Be angliavandenių, šiuose maisto produktuose taip pat yra įvairių kitų maistinių medžiagų, tokių kaip vitaminai, baltymai ir mineralai.

Kaip natūraliai pagreitinti svorio metimą

Sudarykite didžiąją dalį baltymų, daržovių ir vaisių savo racione. Sutelkdami dėmesį į šias maisto grupes galite greičiau numesti svorio. Ši dieta gali padėti padidinti organizmo metabolizmą ir padidinti sudegintų kalorijų skaičių, nes organizmas turi suvirškinti šiuos maisto produktus. Kai kurie maisto produktų ir užkandžių pavyzdžiai: Graikiškas jogurtas su vaisiais ir riešutais; špinatų salotos su kepta vištiena, uogomis ir žaliomis daržovėmis; tofu su raugintomis daržovėmis; jautiena ir pupelės Čilė pupelių čili su daržovėmis; arba du kumpio ir sūrio suktinukai su kūdikio kaip natūraliai skatinti svorio metimą morkos nuskintos jauname amžiuje.

Nevartokite maisto produktų ar papildų, kurie teigia, kad padidina jūsų medžiagų apykaitą. Daugelis svorio netekimo produktų žada lieknėjimo sijonų stiliai arba per trumpą laiką numesti svorio.

Paprastai tai yra tik reklama ir produktas nepadidins jūsų nori numesti svorio, bet neturi valios ar privers greitai numesti svorio. Reguliarus savęs svėrimas, kai dirbate, kad numestumėte svorio, gali padėti jums nesustoti ir išlaikyti svorį ilgą laiką. Sverkite save maždaug kartą ar du per savaitę.

Tai gali padėti jums sekti naujausius svorio pokyčių pokyčius laikui bėgant. Pabandykite pasverti save tą patį laiką ir dieną naudodamiesi tais pačiais drabužiais arba nenešiodami.

Tai padės jums kontroliuoti normalų svorio svyravimą. Kreipkitės į gydytoją. Svarbus dalykas, kurį reikia padaryti, yra pasitarti su gydytoju prieš pradedant svorio metimo programą ar keičiant dietą ar mankštą.

Gydytojas jums pasakys, ar jūsų tikslai yra jums tinkami ir saugūs, ar ne. Taip pat galite paprašyti gydytojo, kaip natūraliai skatinti svorio metimą jis nukreiptų jus į savo srities dietologą.

Šis dietologas gali pateikti rekomendacijas ir maisto dizainus natūraliam svorio metimui. Jei neprarandate svorio ar kyla kaip natūraliai skatinti svorio metimą dėl svorio, pasakykite gydytojui. Tai yra reta atvejis, tačiau dėl tam tikrų sveikatos sutrikimų jums gali būti sunku mesti svorį, todėl jį reikia gydyti gydytojui.

kaip natūraliai skatinti svorio metimą kaip numesti svorio ir pasidaryti

Miegokite septynias — devynias valandas per naktį. Tinkamai miegoti rekomenduojamą laiką svarbu bendrajai sveikatai. Daugybė tyrimų parodė, kad miego trūkumas neleidžia sklandžiai metabolizmui vykti ir priauga svorio arba tampa sunku mesti svorį. Atsižvelkite į tai, kada paprastai atsibundate, ir nustatykite tinkamiausią laiką miegoti naktį, kad galėtumėte miegoti per septynias — devynias valandas.

Taip pat išjunkite visas lemputes ir įrenginius, kurie skleidžia garsus ir lemputes, kad galėtumėte gerai miegoti. Tai gali padėti miegoti greičiau ir geriau miegoti. Sukurkite palaikymo grupę. Keletas tyrimų parodė, kad palaikymo grupės gali padėti numesti svorio ir išlaikyti ilgą laiką pasiektą svorį.

Jei bandote mesti svorį, turėtumėte ieškoti palaikymo grupės.

Svarbi informacija