LT | EN | RU

Susisiekite su mumis

Pavadinimas: UAB SVEIKATA IR OZONAS, Vilnius, Šeimyniškių 21,tel.; 868485504
El. p.: info@sveikatairozonas.lt
Ozonas- gamtos dovana sveikatai ir grožiui. Čia laukiamas kiekvienas, besirūpinantis savo sveikata.Taikomos nuolaidos.

Ozonas kitiems atvejams

Ozonas kitiems atvejams 2012-06-12 12:16:17

Ozonas sportuojantiems

Ozonoterapija  pagerina  sportininkų rezultatus iki 30%. Sportininkams ozonoterapijos nauda ne tik tokia, kad aprūpina  audinius deguonimi, bet ir pagreitina adenozintrifosfato gamybą, kuris reikalingas organizmo energijai palaikyti ir jėgų atstatymui po fizinio krūvio. Be to, ozonas sulėtina  anaerobinę cukraus fermentaciją ir pieno rūgšties susidarymą raumenyse, todėl apsaugo nuo raumenų skausmo, po fizinio pervargimo oraganizmas greičiau atsistato.

Ozonas sveikatos profilaktikai

Šiuolaikinė medicina daugiau dėmesio skiria ligų gydymui nei stiprios sveikatos palaikymui. Progresyvių idėjų šalininkai įsitikinę, kad trumpalaikiai ozonoterapijos kursai sustiprina apsaugines organizmo funkcijas, kurių dėka žmogaus organizmas sėkmingai kovoja su virusinėmis, bakterinėmis ar grybėlinėmis ligomis, su degeneraciniais susirgimais tokiais kaip artritas, širdies ligos, diabetas. Žmogus mėgaujasi ilgesniu, kokybiškesniu ir sveikesniu gyvenimu. Profilaktika kainuoja mažiau, o ligų gydymas yra brangus, varginantis ir ne visada pilnai pasveikstama.

Kaip ozonoterapija tarnauja sveikam senėjimui?

  1. Stimuliuoja kapiliarinę kraujotaką, aktyvina angiogenezę ( smukiųjų kraujagyslių formavimąsį).Todėl apsaugo nuo kapiliarų tankio sumažėjimo, raumenų masės nykimo, kolageno odoje mažėjimo, odos raukšlėjimosi.
  2. Gerina audinių metabolizmą, aktyvina antioksidantiniu fermentus, stiprina antioksidacinę apsaugą.
  3. Stimuliuoja azoto oksido išsiskyrimą
  4. Reguliuoja kraujagyslių tonusą

 Mityba ozonoterapijos efektui palaikyti

  1. Kiekvieną rytą suvalgyti puodelį avižinių dribsnių ar košės (grikių, ryžių, perlinių kruopų).
  2. Vengti cukraus ir miltinių patiekalų.
  3. Kasdien suvalgyti du puodeliu šviežių ir du puodeliu troškintų daržovių.
  4. Kasdien suvalgyti vieną puodelį šviežių vaisių.
  5. Vartokite tik tokius riebalus:saulėgrąžų aliejų,alyvuogių aliejų, arachisų aliejų. Blogiausi riebalai jūsų organizmui-margarinas ir neprisotinti augaliniai aliejai.
  6. Kavos sumažinkite iki vieno puodelio, įpraskite gerti žolių arbatą.
  7. Pagrindiniai valgymai turi būti pusryčiai ir pietūs, o vakarienė turi būti labai lengva ir negausi.
  8. Per savaitę suvalgykite 5 porcijas vištos, kalakuto ar žuvies, o kiaulienos ir jautienos tik  labai retai.
  9. Kiaušinių ir pieno produktų valgykite kiek norite.
  10. Nemaišyti vaisių ir jų sulčių su baltymais (mėsa, kiaušiniai, pieno produktai), nes kaupsis dujos žarnyne.
  11. Maistą pagardinkite specialia druska, kurios sudėtyje yra kalio, natrio, kalcio, magnio.
  12. Valgykite su gera nuotaika, neskubėdami, tai padės geriau virškinti